مارکت پلیس

تعرفه تبلیغاتتعرفه تبلیغات
نکات مهم هنگام استفاده از بهترین اتو مو 2020

آماده کردن مو

اگرچه برخی از موهای اتو مو روز مو را دوست دارند ، همیشه بهتر است که موهای تمیز را شروع کنید تا اطمینان حاصل کنید که هیچ کالای قدیمی تولید نمی شود که بتواند انتهای شما را بسوزاند یا آن را کسل کننده و ناهموار به نظر برساند. توصیه می کنیم موهای خود را با شامپو و نرم کننده سبک بشویید ، ترجیحا برای موهای مرتب صاف شده است.

هنگام صاف کردن موهای شما باید از اسپری محافظ حرارتی برای جلوگیری از سرخ شدن یا سوزاندن موهای خود استفاده کنید. یک اسپری محافظت کننده در برابر گرما عاری از مواد شیمیایی و پارابن های خشن خواهد بود و مزایایی مانند روغن و کراتین برای براقیت اضافی به همراه خواهد داشت. ظاهر خود را با مقدار کمی روغن مغذی یا سرم مرطوب کننده به پایان برسانید تا مگس ها را در حالت خالی نگه دارید و از محصول نهایی براق و سالم اطمینان حاصل کنید.

برای رسیدن به نرم ترین موها از برس استفاده کنید

با تقسیم موهای خود شروع کنید تا از اجرای چندین بار آهن مسطح خود در همان رشته جدا نشوید. برای اطمینان از اینکه موهای شما به طور مساوی صاف است ، مقاطع ضخیم تر از یک اینچ نداشته باشید. برای اینکه موهای خود را تا حد ممکن صاف و براق کنید ، به دنبال آن بلافاصله پشت سر خود را با یک شانه ریز و یا نرم و دندانه دار ، به آرامی از موهای خود بکشید. این کار گره هایی را نشان می دهد که می تواند در روند کار ظاهر شود و ظاهری فوق العاده مستقیم و براق به شما ببخشد که ماندگاری بیشتری داشته و درخشان تر به نظر برسد.

 

برچسب‌ها :